lørdag den 21. januar 2012

Min weekend står desværre i sygdommens tegn, og derfor ligger de daglige skønhedsrutiner ikke særligt højt på prioriteringslisten :( Dog synes jeg alligevel, at det er vigtigt at få renset huden, og det gøres nemmest med en såkaldt alt-i-en renser. Matas har en glimrende udgave, men i dette indlæg vil jeg gerne gøre opmærksom på Yves Rochers Eau Micellaire rensevand. Ikke nok med at den dufter skønt, så er den virkelig effektiv til at fjerne makeup og dagens snavs. Om det er de tre rensende teekstrakter i produktet, som gør det så fantastiskt, ved jeg ikke, men den er i hvert fald anbefalelsesværdig! OG den er billig - faktisk betalte jeg ikke engang for den, jeg fik den med som en gratis gave :D

Eau micellaire rensevand
Foto: yves-rocher.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar