fredag den 15. februar 2013

Shimmer Oil

Kender I danske Body Nordic? De producerer skønne produkter til en fornuftig pris, og jeg har allerede haft fingrene i flere af deres produkter. Body Nordic Shimmer Oil er et godt og billigt alternativ til tørolien fra Nuxe, da begge produkter giver huden et fint lag glimmmer. Selv bruger jeg dem oftest til fest, men de kan også sagtens anvendes på en trist hverdag, hvis man har brug for lidt glød til at pifte humøret (og kroppen) op :) Tørolien fra Body Nordic fedter ikke, og så har den en fin duft. Jeg kan forestille mig, at den vil være super flot til sommerbrune ben, men det må jeg blot gætte mig til, idet mine egne ben i øjeblikket matcher sneen ;) Body Nordic Shimmer Oil koster 149 kroner - køb den her: http://www.bodynordic.dk/product/10044/





Ingen kommentarer:

Send en kommentar