lørdag den 28. juli 2012

All Tied Up

Lige nu sidder jeg og fjerner de sørgelige rester af en neglelak, som jeg lagde for lidt over 12 timer siden. Den var bare ikke særlig holdbar. Lakken hedder All Tied Up og er fra Essie, et brand som jeg ellers normalt forbinder med kvalitet, men det skal så også lige siges, at både min over- og underlak er nye, så måske er det slet ikke lakkens skyld? Bortset fra det er farven super fin, specielt hvis man har fået lidt mere farve end mig. Da jeg skulle vælge en lak fra sommerkollektionen, var favoritten oprindeligt den lyseblå Bikini So Teeny, men valget faldt alligevel på All Tied Up, fordi jeg efterhånden har samlet nok blå lakker - i hvert fald for en stund. Grunden til at jeg vælger at anmelde denne lak på trods af kvaliteten er, at den jo sagtens kan bruges en enkelt aften, hvor man har lyst til at gøre sine negle fine, og desuden ved jeg, at den har holdt længe på min mors negle, så mine negle er nok bare underlige. Men specielle negle og farver skal der også være plads til :)

Foto: En af de nye lakker fra Essies sommerkollektion


Ingen kommentarer:

Send en kommentar