mandag den 8. oktober 2012

My milk_shake brings all the boys to the yard

Først vil jeg lige rose GOODIEBOX for de seneste to måneders pakker - de har været fantastiske! I august boxen fandt jeg milk_shake conditioning whipped cream, og jeg er kort sagt vild med den. Det er en form for leave-in balsam, som er en balsam, der anvendes efter hårvask og altså ikke skal skylles ud. Og det er heldigt, at den får lov til at blive siddende. For det absolut bedste ved produktet er helt klart duften. Jeg synes, at den dufter af karamel, men lige meget hvad det er, den dufter af, så giver den altså komplimenter. Udover duften har den også en dejlig blødgørende effekt, og så er der konsistensen. Alle mine leave-in balsams er enten på spray eller i creme form, men ikke milk_shake. Den skal nemlig shakes, og man kunne jo forestille sig, at navnet kom deraf. Når man er færdig med at ryste, skal man blot trykke, og ud kommer den fineste (og særdeles velduftende) skum. Jeg kommer altid til at tænke på sådan en flødeskum på spray, og det er da også lige før, at man får lyst til at spise produktet. Det eneste minus jeg kan komme i tanke om er, at duften desværre ikke hænger ved hele dagen, men det er der jo også nogen, som foretrækker :)

Lækkert og enkelt design

Den kan heldigvis bruges af alle hårtyper

Er man kreativ, kan skummet formes på mange fine måder

2 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med den! Skal helt sikkert købe en ny når jeg engang løber tør, for det er da lige før jeg ikke kan leve uden den :-D

    SvarSlet
  2. Jeg er også lige ved at tro, at jeg ikke kan leve uden min ;)

    SvarSlet