tirsdag den 5. november 2013

CND Vinylux in Masquerade



Okay, jeg er stadig ikke 100 procent fan af holdbarheden på Vinylux neglelakkerne. Men jeg elsker, at man ikke behøver en basecoat, og jeg ELSKER farven Masquerade. Det er en virkelig smuk vinrød  nuance, som bare er så pæn. Aldrig har jeg fået så mange komplimenter for en neglelak - selv min far kunne godt lide farven. Og det siger altså ikke så lidt! Jeg er som sagt stadig ikke helt tilfreds med holdbarheden, fordi jeg sagtens kan opnå samme resultat med almindelige neglelakker, men Vinylux har et lækkert shine, der gør manicuren mere professionel at se på. Jeg tænker, at Masquerade bliver en af mine mest benyttede farver i denne sæson, for den er altså virkelig smuk.

CND Vinylux neglelak kan købes hos neglesaloner og i Stylebox (det nye koncept fra Matas) til 125 kroner. Den nødvendige Weekly Top Coat fås til samme pris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar