søndag den 25. marts 2012

All About Clinique

Har I prøvet hudpleje fra Clinique? Mine favoritter er Even Better Clinical Dark Spot Corrector og All About Eyes, men jeg har aldrig prøvet deres omtalte 3 trins system. Derfor var det med henblik på dette, at jeg meldte mig til (endnu) en hudplejeanalyse, som altså denne gang var hos Clinique. Ud fra en fin lille tavle kunne ekspedienten indstille sig frem til min hudtilstand, og her nåede hun frem til, at netop min hudtype ikke passede til 3 trins systemet. Øv. I stedet anbefalede hun serien Anti Blemish Solutions, der dog bygger på de samme principper som 3 trins systemet: rens, skrub og fugt. Derudover fortalte hun om en lermaske ved navn Oil-Control Cleansing Mask samt en Spot Treatment Gel. Hun skrev også Exfoliating Scrub på en folder, som jeg fik med hjem efter hudanalysen. Jeg har endnu ikke prøvet nogle af de anbefalede produkter, men det har I måske? I så fald vil jeg meget gerne høre jeres meninger :)

Foto: thesavvyshopper.ie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar