torsdag den 15. marts 2012

Prime time

Så er jeg hjemme fra Spanien. Det har været en fantastisk tur med lækkert vejr, men nu til en oplevelse, som jeg havde inden rejsen - en makeover med produkter fra INK by Dennis Knudsen. Først gjorde den søde makeupartist min hud klar ved at rense gammel makeup af og derefter påføre Perfection Primer, så makeuppen kunne holde. Derefter brugte hun Corrective Concealer og Perfect Foundation, og jeg blev især imponeret over concealeren. Kinderne fik glød med Powder Blush i farven 03 Bronze og mine øjne blev rammet ind med Eye intensifier, der er en vandfast eye liner i farven 02 Brown. Inden hun påførte øjenskygge i kombinationen 04 chocolate, fik jeg også en primer på øjnene. Vipperne fik lag af Intense Volume Lashes Mascara og så blev looket afsluttet med Brightening Lip Gloss 02 Soft Rosa. Øjenmakeuppen kan I se på billedet, desværre fremstår farverne ikke så tydeligt her. Hvad synes I om det? :)

Foto: Mit øje ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar