onsdag den 22. maj 2013

What's in my mom's makeup bag

 
I dag tænkte jeg, at I skulle have lov til at se min mors makeup. Hun bruger ikke mange minutter på sig selv, men med de rette produkter er tiden ikke et problem. Hendes favorit er Garniers originale BB Cream, men jeg ved, at hun også har anti-age udgaven liggende et sted. Den sorte krukke er en lip balm fra Jurlique, som hun har fået for nyligt. Til øjnene har jeg aldrig set hende med andet end eyeliner, og Scandaleyes i brun fra Rimmel er en nyere favorit. Øjenskygge bruger hun sjældent, men når hun gør, er det den bronzefarvede sag fra Max Factor. Øjenbrynspaletten fra The Body Shop er en gave fra mig, som hun fik til mors dag, og den passer perfekt til hendes flotte mørkebrune hår. Hendes mascara fra Rimmel er også en gave, men den levede vist ikke helt op til forventningerne. Sidst, men ikke mindst har vi læbestiften fra Elisabeth Arden, som jeg også selv er den heldige ejer af, så den skal I nok komme til at høre mere om!

Hvad indeholder jeres makeuppung?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar