torsdag den 17. oktober 2013

Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Paints




Jeg har skrevet det før, og nu gør jeg det altså igen: Rimmel laver fantastiske produkter til ligeså fantastiske priser! Tag nu for eksempel deres nye Eye Shadow Paints, som er en del af deres Scandaleyes serie. De er cremede, intense og super holdbare. Farveudvalget kunne måske have været bedre, men jeg er faldet pladask for 005 Golden Bronze, hvilket er den farve, som jeg har brugt på billede nummer to, samt 006 Rich Russett. Faktisk bruger jeg dem stort set hver dag, fordi de er så nemme at påføre, og netop disse to farver er meget anvendelige. De smukke creme øjenskygger kan desværre ikke fås i Danmark, men hvis ikke I kan købe dem i udlandet, ligesom jeg gjorde, så er der heldigvis mulighed for at bestille dem online (lige pt. er farven Rich Russett dog ikke på lager).

Køb Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Paints via asos.com til cirka 47 danske kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar