mandag den 7. maj 2012

Feeling dirty?

Vil du have en ekstra ren følelse, når du har vasket dit hår? Så skal du have fat i en dybderensende shampoo. Jeg har læst, at Matas skulle lave en god og billig udgave, men eftersom denne blog handler om gennemtestede produkter, så vil jeg i stedet fokusere på Redken Hair Cleansing Cream. Den er lidt dyr, hvis ikke man som jeg køber den på nettet. Og hvorfor skal du så investere i en dybderensende shampoo? Fordi mange - både mænd og kvinder - hver dag fylder deres hår med diverse stylingprodukter, og de skal altså vaskes ordentligt ud igen. Ellers kan det resultere i en irriteret hovedbund, og det er ikke rart. Jeg bruger min Redken shampoo en gang om ugen, og det er bestemt ikke kedeligt. Den dufter nemlig dejligt, og når man ikke bruger den oftere, så holder den længe :)
Redken Hair Cleansing Cream (300ml)

Foto: lookfantastic.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar