tirsdag den 1. maj 2012

I like the flowers

The Body Shops Body Butter findes i mange forskellige udgaver, og nogle af dem er bedre end andre. Når jeg skal vælge, så er det oftest duften, der afgører mit valg, mest fordi jeg simpelthen ikke har lyst til at dufte ubehageligt. Der er nemlig nogle af varianterne, hvis duft jeg ikke er vild med. Derfor var det med en vis portion spænding, at jeg skruede låget af Moringa Body Butter, som jeg fik med den første Goodiebox. For hvad dufter moringa af - og hvad er det overhovedet? Moringa viste sig at være en vidunderlig blomsterduft, som jeg er blevet meget glad for. Hvis du som mig også følger din næse, når du er på beauty shopping, så bør du virkelig overveje denne. Jeg bruger den hver aften på mine hænder og fødder, og jeg er ganske sikker på, at de elsker mig for det ;)
Moringa Body Butter - Body Butter
Foto: thebodyshop.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar