onsdag den 16. maj 2012

Review: Sephora Denmark

Så skete det! I går fik jeg lokket en veninde med den lange vej til København med et eneste formål: At opleve skønhedsuniverset Sephora. Og det var skam hele turen værd. Sephora bød på alt fra OPI manicure, Aveda håndmassage, Clarins skin bar og ikke mindst en masse lækre skønhedsprodukter, som man kunne teste lige så meget, man havde lyst - og det havde vi bestemt lyst til. Vi fik pga. en lang skoledag desværre ikke mødt Ole Henriksen, men til gengæld fik jeg et gratis 3 Little Wonders kit, da jeg købte hans lækre African Red Tea Exfoliating Lip Salvation. Efter en masse tid i neglebaren fik jeg også sneget Express Nail Polish Remover fra Sephoras eget mærke ned i en af butikkens små fine indkøbskurve. Senere på aftenen stod den på DJ og et farverigt show, hvor både mænd og damer viste deres kroppe frem, som var smukt dekorerede. Efter den opvisning var man ikke i tvivl om, at det var "Grand Opening", vi var til. Det bliver vist et langt indlæg det her, men jeg lover at anmelde produkterne fra min indkøbskurv på et senere tidspunkt, mit indtryk af dem er allerede rigtig godt. Alt i alt var det en fantastisk skønhedsoplevelse, som jeg gerne rejser langt for en anden gang :)

Foto: illum.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar