tirsdag den 18. september 2012

100 of the best beauty products

Så er vi nået op på indlæg nummer 100!! Det er helt vildt, at så mange skønne produkter har fundet en plads i mit hjerte <3 Men produktet i dagens indlæg har en helt særlig plads, som de færreste skønhedsprodukter kan opnå. Jeg tænker på Origins Drink Up Intensive Mask. Det er en fugtgivende maske, der faktisk skal blive siddende natten over i modsætning til de mange andre fugtmasker, som man normalt fjerner kort tid efter. Så når man vågner morgenen efter at have påført Drink Up masken, oplever man et ansigt med en fantastisk glød, og derudover er alle spor af tørre pletter forsvundet. Selv personer som jeg, der har fedtet hud, vil opleve en forbedring på hudens udseende. I mit tilfælde virker det som om, at mine urenheder nærmest "drukner" væk, fordi de får så meget fugt. Resultatet bliver ekstra godt, hvis jeg inden fugtmasken har brugt en dybderensende maske - favoritten her er også fra Origins. Jeg har fundet ud af, at min makeup lægger sig meget pænere på en hud, som har fået godt med fugt i løbet af natten. Men det mest vidunderlige ved mirakelmasken er uden tvivl duften. Den er så vidunderlig, at jeg drømmer om en parfume på flaske med denne skønne duft. Jeg elsker gode dufte. Jeg elsker at blogge. Og nu har I læst indlæg nummer 100 :)

Min ultimative redning til træt hud

Huden slubrer bare den lækre maske i sig

Konsistensen er let og minder mere om creme end en maske

Ingen kommentarer:

Send en kommentar