søndag den 2. september 2012

Bikini So Teeny

Jeg ved godt, at kalenderen nu officielt siger efterår, men jeg er altså langt fra færdig med at lege med alle de smukke sommerfarver. Er I? Hvis ikke, så kommer her et review af endnu en lak fra Essies sommerkollektion (læs anmeldelsen af All Tied Up her). Denne gang var det Bikini So Teeny, der havde fanget min interesse, og hvor er den dog smuk! Sådan en helt fin lyseblå med sølvglimmer, som også er rigtig flot, selv om man som jeg ikke har fået så meget sommerkulør. De nye pensler er bare guddommelige at anvende, og det er næsten som om, at påføringen med disse pensler bare ikke kan gå galt. Ja, jeg har virkelig kun rosende ord om denne lak, jeg synes bare, at alt er perfekt ved den. Det er sådan en lak, som man bliver glad af at have på neglene. Har I mere lyst til at have de nye efterårsfarver på neglene? Så laker dine tånegle i denne farve, de kan også godt lide lidt pæn opmærksomhed ;)

Smuk, smukkere, smukkest!

Den er både pæn i flasken...

 

... og på neglene <3
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar