tirsdag den 11. september 2012

Pink Grapefruit

Jeg elsker stort set alt ved The Body Shop: Deres principper, deres produkter og ikke mindst de søde ekspedienter, som i går gav mig og to veninder en uforglemmelig makeupaften. Samme aften blev jeg mindet om min absolutte favoritduft fra mærket - nemlig Pink Grapefruit. Jeg kan godt lide, at duften er dejligt opfriskende uden at blive for sød. Heldigvis findes der også duftvarianter til jer, som netop foretrækker de søde dufte. Selvfølgelig kan man få de lækre dufte i The Body Shops Body Butter, men har I lyst til at udvide samlingen af velduftende produkter, så findes der også en Lip Butter i lige præcis den serie, som man bedst kan lide. Min Lip Butter er naturligvis også en Pink Grapefruit, og jeg kan slet ikke få nok af den. Den er lige præcis fedtet nok til at holde mine læber fugtede natten lang, dog bruger jeg den ikke om morgenen, her synes jeg, at den bliver for fedtet. Ellers er de mindre fedtede Born Lippy læbeprodukter måske et oplagt valg. Læs mere om dem lige her.

Min favorit Lip Butter

Jeg er langtfra nået til bunds endnu - de er forholdsvis drøje i brug

Her kan man lige ane den lidt grynede konsistens

Ingen kommentarer:

Send en kommentar