torsdag den 13. december 2012

Addictive Plum

Jeg har vist allerede erklæret min kærlighed til L'Oréals mini neglelakker (se bare her), men nu får I den altså lige en gang til. Min kærestes forældre havde nemlig været så søde at købe en til mig i en farve, som bare er perfekt lige i øjeblikket. Farven hedder 503 Addictive Plum, og den er bare så fin. Det fede ved Color Riche neglelakkerne er, at de er virkelig nemme at påføre - som tidligere nævnt kan man vel nærmest kalde dem idiotsikre. Med bare et strøg dækker penslen hele neglen, tommelfingernegle skal dog selvfølgelig have lidt ekstra. Desuden er prisen på 30-40 kroner jo heller ikke til at sætte en finger(negl) på, og det samme gælder farveudvalget. Ja, jeg er virkelig begejstret, og det er lige før, at det er blevet mit yndlingsmærke med hensyn til neglelak. Og det er altså lidt vildt, når man tænker på, hvor mange mærker, der efterhånden findes ;)

L'Oréal Color Riche 503

Jeg låner lige matas' beskrivelse:
Lille neglelak med stor effekt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar