tirsdag den 11. december 2012

Marc Jacobs Daisy

Der er så mange forskellige holdninger, når snakken falder på parfume. Nogle vil helst undgå det, andre oversprøjter sig selv dagligt, og så er der diskussionen, om noget overhovedet dufter godt eller ej. Der er også folk, som mener, at nogle parfumer er til bestemte årstider. For eksempel skulle de lette parfumer fungere bedst i sommerhalvåret, mens de tunge varianter tilhører vinteren. Eller at de lette parfumer bruges om dagen, og at de tunge er til aftenbrug. Selv mener jeg dog, at man skal bruge lige præcis den parfume, som man har lyst til at dufte af. Så når jeg her i vinterhalvåret dagligt påfører Daisy fra Marc Jacobs, så kommer jeg måske til at tænke på sommer og sol, men det er vel også et meget rart minde? Daisy dufter af vilde jordbær, violblade samt musk, og det er vist den perfekte kombination for mig. Efterhånden kan duften fås i mange forskellige versioner, men jeg foretrækker altså den originale, måske også på grund af den fine flaskes design.

Psst! Club Matas medlemmer sparer i øjeblikket 25 procent på alle parfumer, så I kan få Marc Jacobs Daisy (50 ml) til kun 348,75 kroner :D

Marc Jacobs Daisy Eau de Toilette

Se - en fin blomst på min græsplæne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar