tirsdag den 20. august 2013

Dr. Bronner's Magic Soap

Sidste indlæg var dedikeret til mine yndlingspensler fra Real Techniques, og nu vil jeg fortælle om det produkt, som jeg plejer dem med. Det er Dr. Bronner's Magic Soap i udgaven Pure-Castille, der blandt andet forhandles hos & Other Stories i København - jeg bruger dog i øjeblikket en mini størrelse, som er fra nelly.com. Denne flydende sæbe er perfekt til at vaske pensler, og jeg synes, at jeg sparer tid ved at bruge Dr. Bronner's i forhold til almindelig håndsæbe eller shampoo. Den er ikke bare virkelig effektiv, men også utroligt drøj i brug, for man behøver kun en meget lille klat til hver pensel alt efter størrelse. Med hensyn til hvordan jeg vasker penslerne, vil jeg helt klart anbefale Pudderdåsernes grundige guide, som jeg bruger hver gang. Husker I at vaske jeres makeuppensler?

Vask dine pensler: En vejledning - http://pudderdaaserne.dk/2010/10/25/vask-dine-pensler-en-vejledning/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar