tirsdag den 6. august 2013

Empties

Dette indlæg er første del af et nyt koncept på bloggen. Jeg vil fremover vise jer nogle mine tomme produkter. Det gode ved disse indlæg er, at man kan give en mere troværdig anmeldelse af produktet, fordi man jo har brugt dem i lang tid. Jeg må indrømme, at jeg ikke altid får tømt alle mine ting, så et tomt produkt er som regel et tegn på, at jeg har været glad for det.

Først er der klassikeren over dem alle: Bioderma. Rensevandet, som fjerner makeup på en mild og skånsom måde, som selv den sarteste hud kan tåle. Bioderma er populær blandt diverse makeupartister og modeller, og jeg har også været super glad for den - jeg er allerede i gang med min tredje flaske, og da hver flaske indeholder 500 ml, har jeg altså indtil videre brugt over 1 liter!

Næste hudplejeprodukt er også en favorit, som dog kun er i mini størrelse. Det er Ole Henriksens Truth Serum Collagen Booster, der med sit indhold af C-vitamin indeholder masser af beskyttende antioxidanter. Det bedste ved produktet er dog helt klart den fantastiske duft af appelsin. Mums.

Læbepomaden fra Nuxe var egentlig et forsøg på at få en mere rejsevenlig udgave af den fantastiske Reve de Miel læbebalsam, som bor i en lidt upraktisk glaskrukke. Desværre synes jeg ikke, at produktet i stick form var lige så fugtgivende, men når det så er sagt, er det stadig en udmærket læbepomade til under 50 kroner.

Hudplejeprodukt nummer tre minder ikke rigtig om noget andet produkt, som jeg tidligere har prøvet. Det er nemlig en eksfolierende skin tonic. Den er meget mildere end almindelige eksfolierende masker, og Clarins Gentle Exfoliator Brightening Toner kan faktisk bruges hver aften. Jeg er dog endnu ikke helt sikker på, hvor virksomt produktet rent faktisk er, så om det bliver en del af min daglige hudplejerutine må tiden vise.

Soap & Glory Sugar Crush Body Peeling dufter fantastisk! Duften er en frisk blanding af sukker og lemon, og selve skrubbecremen virker bare. Det er bare så ærgerligt, at Soap & Glory ikke kan fås i Danmark. Jeg kunne godt blive afhængig!

Max Factor Masterpiece mascara er uden tvivl noget, som jeg skal købe igen. Den viste sig at være bedre end 2000 Calorie mascaraen, som også er fra Max Factor, og det siger altså ikke så lidt! Gummibørsten kombineret med en suveræn holdbarhed fungerer bare. Prøv den!

Sidste produkt bliver med garanti også købt igen. Det er L'Oreals LUMI Magique Concealer, som gjorde mig opmærksom på, at man ikke kun behøver at dække urenheder. Jeg har aldrig rigtig haft fokus på huden omkring øjnene, da jeg ikke har fundet det nødvendigt, men med dette produkt så jeg pludselig, at concealer under øjnene GØR en forskel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar