søndag den 4. august 2013

Garnier BB Cream (Oil-Free)




Sommer. Solstrålerne tiltager i styrke, og det samme gør behovet for en foundation, som kan bruges på selv den varmeste sommerdag. Det er her, vi endnu en gang kan takke de fantastisk populære BB creams. De minimerer mængden af produkter (jeg bruger blot et serum under - intet andet!), og gør dermed sommermakeuppen lettere. Her får man både solbeskyttelse og et let dække, og min favorit fra Garnier har desuden en matterende effekt. Særdeles praktisk i sommervarmen. Farven er desværre i selv den lyseste udgave for mørk til mig, men her om sommeren går det altså lidt bedre - jeg har ikke fået meget sol, men et let lag BB cream giver en smule glød til ansigtet. Prøv også Garniers originale version, der er Danmarks mest solgte BB cream, og den nye anti-age variant som jeg ved, at min mor er stor fan af.

Garnier BB Cream kan blandt andet fås hos Matas til 90 kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar