mandag den 19. august 2013

Real Techniques Brushes

I dag fik jeg (endelig) taget mig sammen til at få vasket mine makeuppensler. Idet jeg oftest bare bruger fingrene til at påføre makeup, bliver børsterne hurtigt forsømt, og selv om de ikke nødvendigvis er beskidte, samler de jo stadigvæk støv. Så nu skulle det altså være, og i den sammenhæng tænkte jeg, at I skulle se mine yndlings pensler. De er fra Real Techniques, som er skabt af makeupartisten Samantha Chapman, der nok mest er kendt fra den i øvrigt særdeles anbefalelsesværdige YouTube kanal pixiwoo. De orange pensler er fra Real Techniques Core Collection Kit, og her er jeg især glad for den, der hedder "buffing brush", da den er perfekt til at påføre foundation. Sæt nummer to er deres Travel Essentials Kit, og det er egentlig mit favorit kit. Her får man nemlig den fantastiske "multitasker brush", der, som navnet siger, kan bruges til det hele. Jeg synes dog specielt, at den er eminent til at påføre pudder og bronzer. Den lilla "domed shadow brush" er desuden super god til at blende øjenskygge. Den lyserøde "stippling brush" har jeg købt individuelt, og den er god til cremede produkter såsom foundation eller creme blush. ´

Penslerne kan blandt andet købes via lookfantastic.com.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar