mandag den 27. august 2012

Camera

Nej, jeg vil ikke lave et indlæg om mit kamera, men derimod om min nyeste neglelak fra Essie "Camera". Bare så I måske ikke bliver skuffede. Jeg tror det er sådan en farve, som ser anderledes ud lige meget hvilket billede, man ser den på. Det behøver jo ikke nødvendigvis at være en dårlig ting, nogle ville måske kalde det en smule magisk. Men farven er altså en af de flotte neon farver fra Essies Poppy Razzi kollektion, og det er sådan nogle farver, som ser fantastiske ud på et par brune sommertæer - altså skal I have fat på dem, før den lækre kulør forsvinder! Kollektionen har de nye pensler, som jeg lige skulle vænne mig til og nu er super tilfreds med. Det er en rigtig god ting, da en præcis lakering for mig er vigtig ved en opmærksomhedskrævende farve som Camera. Holdbarheden er god, og så er lakkerne bare sådan nogle, som man bliver i rigtig godt humør af. Thumbs up til Essie! :D

Efter to lag ser man tydeligt neon effekten som orange
 
Og efter tre lag er den en form for koral pink
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar