onsdag den 8. august 2012

Gold fever

Jeg var jo i Sephora for et par dage siden, og udover at jeg fik købt en ekstra af denne magiske lakfjerner (så har jeg både til lys og mørk lak), så måtte jeg også have to nye Sephora neglelakker. Valget faldt på diving in Malaysia (billigt alternativ til Chanels Peridot) og altså gold fever. Jeg skal nok anmelde diving in Malaysia, senere, men i dag handler det om gold fever. Denne lak kan både bruges alene og som overlak, indtil videre har jeg dog kun afprøvet den alene. For et diskret og fint look kan man sagtens nøjes med et enkelt lag glimmer, mens den har brug for lidt flere lag, hvis du ønsker dækningen mere intens. Holdbarheden er super selv uden underlak, og så elsker jeg jo penslen på Sephoras neglelak. Alt i alt er den bare perfekt både til hverdag og fest - for man siger jo, at hver dag er en fest ;)

Gold fever på en baggrund, som venligst er lånt af magasinet SKØN

Et lag gold fever

To lag gold fever

Tre lag gold fever


Ingen kommentarer:

Send en kommentar