lørdag den 18. august 2012

Diving in Malaysia

Som jeg viste i et tidligere indlæg, fik jeg købt et par neglelakker i Sephora, som jeg nu har fået testet. Anmeldelsen af den første lak finder du her, men nu vil jeg anmelde lak nummer to, den der hedder diving i Malaysia. Neglelakken minder utroligt meget om Chanel klassikeren Peridot, der er bare en pænt stor forskel på prisen. Således koster Chanels lak 175 kroner, mens Sephoras dupe kun koster 35 kroner. Udover prisforskellen er det også værd at huske på, at Chanels lakker har ry for at have en knap så god kvalitet, Sephoras lakker har derimod en rigtig god holdbarhed. Det ærgrer mig faktisk lidt, at jeg skal helt til København for at få fat på Sephoras neglelak, for de er virkelig fantastiske til prisen, og farveudvalget er også vidunderligt. Jeg er i det hele taget bare stor fan af de små vidundere, og glæder mig allerede til næste gang, jeg kommer i Sephora. Har du prøvet Sephoras egne neglelakker? :D

Super flot farve

5 ml er for mig perfekt, man får alligevel sjældent brugt 15 ml.

Svært at fange lyset, men farven skifter fra grøn til guld


Her ser I hele resultatet med min nye favorit



2 kommentarer:

  1. Org, det er en smuk farve! Er selv helt vild med deres lyserøde neglelak "Valentine"! Det er nogle super gode og billige lakker Sephora har!

    SvarSlet
  2. Jeg er også den heldige ejer af valentine (http://ilovemymascara.blogspot.dk/2012/06/be-my-valentine.html), og ja den er også bare super smuk :)

    SvarSlet