tirsdag den 21. august 2012

Wonderful, wonderful, wonderful

Et af mine yndlingsprodukter lige for tiden, er min L'Oréal Elvive Total Repair 5 Instant Miracle 1 minuts hårkur. Det er den ultimative hjælper til slidt sommerhår (og i øvrigt også slidt hår på alle andre tider af året), som gør mine triste spidser blødere end blødest. Duften er fin til mig, og den lyserøde farve er lige tilpas tøset. Jeg lader den ofte sidde længere tid end et minut (men altid kun i spidserne!), og det bliver resultatet skam ikke dårligere af. Et godt tip er at anvende hårkur, mens man alligevel barberer ben, skrubber kroppen eller hvad man nu kan finde på. Et andet godt tip er at putte hårolie i spidserne lige efter hårvask. Så bliver der tanket godt op med fugt. Til det formål anvender jeg dette vidunder, der stadig langt fra er tom. Er I (af en eller anden mærkelig grund) ikke vilde med Total Repair Instant Miracle Treatment, så kan jeg med glæde oplyse jer søde læsere om, at serien nu udvides med to nye hårkure: Anti-Breakage Instant Miracle til tørt hår, og Color-Vive Instant Miracle til farvet/stribet hår. Så er der ingen undskyldning for ikke at pleje håret ;)

Ingen uhygiejniske bøtter her - flasken doserer den perfekte mængde

Navnet er langt, men virkningen er fantastisk!

En lille klat lyserød vidunderkur


2 kommentarer:

  1. Tusind tak for tippet. Det skal helt klart prøves. Kig evt. forbi mig også, så ville jeg blive glad.

    http://www.ditteshoppingestrup.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du bliver ikke skuffet over hårkuren, og det gjorde jeg heller ikke over din hjemmeside, den ser rigtig fin ud :)

      Slet