søndag den 3. marts 2013

Benefit They Are Real Mascara

Det er ikke så tit det sker, men engang imellem støder jeg på en mascara, som er god nok til at komme på bloggen. For ja jeg er kræsen i forhold til mascara, og selv om der efterhånden findes MANGE forskellige på markedet i flere forskellige prisklasser, så holder jeg mig for det meste til min gode gamle 2000 Calorie Mascara fra Max Factor. Den er billig, god og så alligevel ikke helt så god som den mascara, jeg anmelder i dag: Benefit They Are Real Mascara. Jeg har endnu kun testet en mini udgave af denne mascara, men det var nu også nok til at gøre mig begejstret. Den er fantastisk! Jeg har aldrig før haft en mascara, der holder så godt hele dagen. Den sidder faktisk så godt fast, at den kan være lidt svær at fjerne igen - Bioderma redder mig heldigvis hver gang. Mine vipper er forholdsvis lange samt lidt ustyrlige, og Benefits plastikbørste sætter dem på plads ;) They Are Real mascaraen kan købes i Sephora eller på nettet (fx her: http://www.lookfantastic.com/benefit-they-re-real-mascara-black/10552547.html) hvis København ikke lige er i nærheden :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar