fredag den 22. marts 2013

Topshop Lips & Nails

Som I kan se, har jeg i dag sat billederne sammen til collager, da de kom til at fylde alt for meget hver for sig. Hvad er I egentlig mest til - mange billeder eller meget tekst? :) Jeg har testet en læbestift og en neglelak, der begge er orange og fra Topshop. Mærket er jo nok mest kendt for tøjet, men efter at have hørt så meget godt om deres makeup, måtte jeg bare prøve det. Og jeg kan love jer for, at det tog lang tid, før jeg endelig blev enig med mig selv om hvad jeg skulle vælge! Jeg elsker både læbestiften Infrared og neglelakken Peaches and Cream. Farverne er så flotte, og jeg synes især, at de er flotte sammen. Topshops makeup virker til at være af god kvalitet, og emballagen er så fin :) Har I (ligesom mig) ikke lige en Topshop i nærheden, så kan deres produkter heldigvis bestilles online her.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar