torsdag den 14. marts 2013

Clinique Take The Day Off Makeup Remover

Det er sjældent, at jeg lader andet end min højt elskede Bioderma komme i nærheden af min hud. Men når jeg nu havde læst mange gode ting om Cliniques Take The Day Off makeupfjerner, så kunne man jo gøre en undtagelse ;) Og den er rigtig god - ikke helt så god som Bioderma, men stadig god. De har det tilfælles, at de begge er utroligt milde, og de fjerner makeuppen hurtigt uden at fedte. Så skulle der en dag ske det utænkelige, at jeg løber tør for Bioderma, findes der altså produkter som Take The Day Off, der sagtens kan bruges. Jeg kommer dog nok ikke til at løbe tør lige foreløbigt, Biodermas 500 ml flasker holder alligevel et godt stykke tid ;)





2 kommentarer:

  1. hvor køber du bioderma fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Via nettet - jeg bruger den tyske hjemmeside apo-rot.de, men jeg ved, at untoldsecretz.com også skal til at føre mærket :)

      Slet