lørdag den 2. juni 2012

Cat eyes

Jeg indrømmer gerne, at sort eyeliner normalt ikke lige er mig. Ofte bliver looket for "hårdt", og derfor er jeg langt mere tryg ved at bruge farverige eyelinere eller en tynd streg øjenskygge, da farven og eventuelle småfejl jo fremstår knapt så tydeligt med dem. Men her forleden blev jeg alligevel fristet til at prøve Cream Eyeliner fra e.l.f. og sikke et resultat! Jeg formåede simpelthen at lægge den, så stregen fik en lille vinge i den yderste øjenkrog, hvilket er stort for en som mig, der langt fra er ekspert på det område. Desværre glemte jeg at tage et billede, måske husker jeg det en anden gang. Om jeg bare er bedre end først antaget til at lægge gel eyeliner, eller om det skyldes e.l.f.s version, ved jeg ikke, men den er i hvert fald billig (34,50 kr.) og et forsøg værd, hvis man ikke er så glad for eyelinerblyanter. Jeg har allerede brugt den flere gange nu siden første gang :)
Foto: eyeslipsface.co.uk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar