søndag den 3. juni 2012

Too expensive

Det er altid rart at modtage samples på produkter, som man normalt ikke ville have råd til. Men netop derfor er det også super ærgeligt, hvis man nærmest bliver afhængig af sådan et dyrt produkt. Den følelse fik jeg, efter at have prøvet Murad Vitalic Pomegranate Moisturizer SPF 15. Cremen dækker ellers alle mine behov. Den har solfaktor, en fantastisk duft og så passer den perfekt til både min fedtede t-zone og normale kinder. Det kan nemlig være svært at finde en creme, som ikke udtørrer mine kinder, men stadigvæk ikke får min næse og pande til at skinne. Prisen er altså eneste minus. Har du mulighed for at bruge 300 kroner på en creme, så køb den! Eller gør som mig og overvej om den skal stå på ønskelisten næste gang, du fylder år. Jeg har også med succes prøvet andre produkter fra samme serie, som snart kommer på bloggen <3
Foto: nicehair.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar