torsdag den 21. juni 2012

Oy!

Det økologiske mærke Green Peoples grundlægger hentede inspiration hos sin egen teenagedatter, da hun skulle skabe en økologisk hudplejeserie til unge. Resultatet blev Organic Young (Oy!), der er perfekt til dig, som gerne vil pleje din hud uden at gå på kompromis med ingredienserne. Som mit nye favoritprodukt til at rense huden, der indeholder 90 procent økologiske ingredienser og føles som en drøm at vaske sig med. Til forskel fra andre renseprodukter jeg har prøvet til ung hud, så er det nemlig ikke en en rensegel, der for nogle (inklusiv mig) kan virke lidt udtørrende. Fordi Oy! Cleanse & Moisturise både kan fungere som et renseprodukt og en creme, så er konsistensen meget - ja, cremet. Og det kan især mærkes på kinderne, som ofte behøver mere fugt en næse, pande og hage. Jeg forestiller mig, at den cremede rens især vil fungere godt til vinter, da vi jo har brug for mere fugt, når det er koldt. Oy! forhandles i helsekostbutikker og ellers kan produkterne bestilles fra nettet :)

Foto: greenpeople.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar