onsdag den 6. juni 2012

Weleda my love

Inden jeg anmelder det sidste og (ifølge mig) bedste produkt fra Murads Vitalic serie, vil jeg lige lave et indlæg om et produkt, som fulgte med maj måneds GOODIEBOX. Jeg er nemlig blevet rigtig glad for den lille tube med Weleda Almond Soothing Facial Cream. Den er økologisk og uden parfume - to kæmpe plusser hos mig. Seriens emballage er fin og tøset, og så er prisen rimelig overkommelig. Jeg bruger cremen om natten, da jeg synes, at den til min hudtype er en smule for fed, men har man normal til tør hud vil den være fantastisk. Weleda laver den også som en lotion, der jo er en lettere udgave, som jeg sandsynligvis skal have fat. Jeg forestiller mig, at jeg vil bruge lotion både morgen og aften og så måske om vinteren tilføje et lag af denne skønne ansigtsolie fra samme serie, som nogle af jer måske kan huske min anmeldelse af. Har man meget tør hud, kan olien selvfølgelig også kombineres med Almond Soothing Facial Cream. Jeg er hooked, er I? :)

Foto: makeupfrwomen.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar