mandag den 11. juni 2012

To be tanned or not to be tanned

Mens mange i disse dage bliver brunere og brunere, så er vi altså også en lille gruppe danskere, som er ligeså mælkehvide som altid. I mit tilfælde er det skam ikke fordi jeg undgår solen, men fordi det tager mig en evighed at få bare en smule farve. Derfor tyer mange i min situation til selvbruneren blot for at ende med den knap så fantastiske hudfarve, som består af meget stærke kontraster. Ja, jeg er for lys til selvbruner. Selv den mest lyse af slagsen er for mørk til mig, og hvis du har samme problem, så kommer løsningen her: Yves Rocher 3 i 1 Fugtgivende & styrkende kropslotion med solbrun effekt. Den farver ikke ret meget, men det er netop det, som er det smarte ved bodylotions med selvbruner. Jeg synes ikke, at den som lovet giver en opstrammende effekt, men til gengæld dufter den så skønt, at selv min cremeforskrækkede kæreste synes godt om den. Faktisk er den så skøn, at jeg lige har bestilt min tredje flaske, og det er en stor ting for en evigt eksperimenterende skønhedsfreak som mig, der for det meste kun prøver nye ting ;)
Foto: yves-rocher.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar