fredag den 22. februar 2013

Advanced Night Repair

Selv om noget er godt, er det ikke så godt, når det noget er dyrt ;) Sådan er mit forhold til Estée Lauders Advanced Night Repair. En lille 30 ml flaske koster 535 kroner. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så er den alle pengene værd - gange to! For i samarbejde med den også virkelig effektive Cleanance K fra Avéne er den med alle sine fugtgivende ingredienser utroligt reparerende på de urenheder, som jeg desværre stadig kæmper med. Uden Advanced Night Repair bliver min hud lidt tør, med Advanced Night Repair heler urenhederne med det samme. Jeg bruger den oven på Cleanance K hver aften, og morgenen efter er tørheden væk. Der skal faktisk kun et par dråber til, hvilket gør produktet meget drøjt i brug. Jeg synes dog stadig, at prisen er lige i overkanten, så den kommer med garanti til at stå på ønskelisten til min fødsesldag. Bruger I også serum? :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar