mandag den 25. februar 2013

Forever Strong 460 Orange Couture

I dag vil jeg vise jer en lak, der har betydet meget for mig. Farven er egentlig ikke noget specielt, men historien bag er for mig noget ganske særligt, også selv om det er en neglelak, som ikke er helt ny længere. Jeg kan huske, at jeg havde set Orange Couture, som er fra Maybelline, i et modemagasin. Jeg var 15 år gammel og ejede på det tidspunkt ikke mere end 2-3 billige neglelakker fra Depend. Men der var altså et eller andet ved netop Orange Couture, som fangede min opmærksomhed. Om det var den moderne farve eller det faktum, at jeg dengang ikke havde givet mere end 25 kroner for en neglelak (idag indeholder samlingen både Dior og Chanel :D) ved jeg ikke, men jeg MÅTTE bare have den. Så på en shoppetur med min søster spurtede jeg ind i matas for at købe den lille skønhed. Men pludselig siger min søster så til mig, at jeg ikke bør købe den, og i min teenageragtige usikkerhed nåede jeg derfor frem til den konklusion, at hun nok havde ret - den var sikkert alligevel for dyr (!), forkert til min lyse hud eller noget andet dumt. Nu har I så et gæt til at finde ud af, hvad jeg fik af min søster, da jeg fyldte 16: Maybelline Forever Strong Orange Couture neglelakken. Hun havde selvfølgelig frarådet mig at købe den i butikken, fordi hun allerede havde købt den til mig :) Og jeg kan love jer for, at den nærmest var limet fast til mine negle, lige indtil jeg fik øje på en ny og fantastisk smuk neglelak. Siden da er min passion for (og samling af) neglelak kun vokset og vokset, men ingen lak har stået så højt på ønskelisten som Orange Couture ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar