torsdag den 28. februar 2013

Stay Matte Pressed Powder

Lige inden man går ud af døren, sidder makeuppen som regel perfekt. Men i løbet af dagen begynder det hele at se knap så godt ud, og visse områder af ansigtet kan få et skinnende look, der ikke signalerer sundhed - huden er bare fedtet. Lyder det velkendt? Så må I bare prøve Rimmels Stay Matte pudder :) Prisen på omkring 50 kroner er ikke til at klage over, og selve produktet virker bare perfekt. Huden bliver matteret, men uden at se trist ud. Og så holder den bare hele dagen. Min nuance hedder 001 Transparent. Er I også vilde med Rimmels evige klassiker? :D



1 kommentar:

  1. Jeg havde den faktisk en gang som teenager, fordi den var så billig, men købte den igen i sidste uge, fordi min MAC pudder er ved at løbe tør, og mit minde om denne pudder var virkeligt godt. Jeg må sige, at mindet lever op til realiteten :)

    Teresakildelund.blogspot.dk

    SvarSlet