mandag den 18. februar 2013

Color Tattoo 40 Permanent Taupe

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve de meget omtalte Paint Pots fra MAC, men da jeg læste at Maybellines Color Tattoo creme øjenskygger skulle være være et glimrende alternativ til en fantastisk pris, så kunne jeg jo ikke andet end at slå til ;) Og ligesom jeg havde læst mig frem til, så er disse øjenskygger suveræne. Nu har jeg jo så ikke Paint Pots til at sammenligne med (endnu!), men jeg kan dog fortælle, at Maybellines version holder virkelig godt og kan fungere som en base for andre øjenskygger. Selv bruger jeg den oftest alene, da det er dejligt nemt og ligetil på en travl hverdagsmorgen. Det kræver ikke andet end en fornuftigt placeret ringefinger, og så er man good to go :D Jeg er generelt blevet meget positivt indstillet overfor Maybelline, som også har givet mig en eyeliner favorit - nemlig Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner. Fik I ikke læst min anmeldelse af den? Så læs mere her. Og så er der vist ikke andet end at konkludere, at jeg nok bliver nødt til at udvide min samling af cremeøjenskygger. Maybelline Color Tattoo i nuancen 40 Permanent Taupe koster 60 kroner i matas :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar