mandag den 14. januar 2013

Beauty Elixir

 
 
En skønhedseliksir? For mig lyder det som noget magisk, der giver skønhed. Og det skulle man da også tro, at Beauty Elixir fra Caudalie kan - blot få klik på nettet fører til utallige positive anmeldelser af netop dette produkt. Af samme grund måtte jeg bare prøve "magien", og jeg må sige, at fornemmelsen man får efter brug er en smule magisk eller i hvert fald dejligt forfriskende. Dette skyldes indholdet af essentielle olier og aktive plante ingredienser. Jeg brugte den som en skin tonic, men den er også anvendelig som en mist oven på den færdige makeup eller som en opfrisker på en varm sommerdag. Nogle hævder, at produktet også er virksomt på urenheder, men her oplevede jeg desværre ingen forskel. Det som Beauty Elixir er god til, er et frisk pust på trætte morgener, hvor man godt kunne trænge til en opkvikker. Og disse morgener har jeg nok af ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar