tirsdag den 1. januar 2013

New Years Eve Look

Jeg håber, at I alle sammen har haft en fantastisk nytårsfest, og at I er kommet godt ind i det nye år :D Selv havde jeg en fantastisk festlig aften iført en rød liptint fra Rimmel (lige pludselig vil der komme en anmeldelse af dem, jeg lover det!) og den alt for lækre Diamond Dust neglelak, som også er fra Rimmel - den har jeg anmeldt her. For ikke at tage opmærksomheden fra læberne markerede jeg svagt mine øjne med Foxy og Tease, som er to af de mange flotte øjenskygger i Urban Decays Naked Palette 2. I næste indlæg får I en mere grundig anmeldelse af den meget omtalte palette, der i øvrigt netop har fået et nyt familiemedlem, som hedder Naked Basics. Jeg glæder mig til at dele en masse beauty med jer i 2013 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar