tirsdag den 8. januar 2013

Luxe Box - just another beauty box?

Faktisk var jeg lidt i tvivl, om jeg skulle udgive dette indlæg, da denne Luxe Box skulle vise sig at blive både den første og eneste box fra mærket. Men efter at have set den store debat, som der opstod omkring boxens indhold, ville jeg også dele min holdning til konceptet. Det skal lige siges, at jeg allerede abonnerer på både GOODIEBOX og MyBeautyBox, som jeg generelt har været meget tilfreds med. Luxe Box skiller sig ud ved at være den dyreste af de tre abonnementer (200 kr.), og af samme grund forventede jeg måske også lidt mere af mærket. Nu fik jeg desværre min box over 3 (!) uger for sent, men man kan tydeligt fornemme, at det er de mere eksklusive brands, som Luxe Box har satset på. Jeg ved, at mange er skuffede over produkternes størrelse - især på grund af prisen. Og ja, der er ingen full size produkter, men er hele ideen med disse boxe ikke, at man blot skal kunne teste forskellige ting? Det kan man jo fx sagtens med John Masters bodylotion og Ole Henriksens skin tonic. Disse størrelser er i øvrigt perfekte til toilettasken :) Havde man valgt mindre eksklusive brands, som GOODIEBOX ofte gør, så bliver der automatisk også råd til flere full size produkter ;) Alt i alt er jeg (bortset fra den lange leveringstid) ganske tilfreds med Luxe Box, og derfor er det selvfølgelig super ærgerligt, at firmaet måtte lukke. Nåede I at bestille en Luxe Box? :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar