torsdag den 31. januar 2013

Mason Pearson

Tangle Teezer er ikke længere min eneste ene (men I kan stadig læse om den her). Jeg har nemlig endelig fået en Mason Pearson børste - en engelsk luksus hårbørste, som er lavet af en kombination af nylon og vildsvinehår. Det specielle ved netop denne hårbørste er, at den masserer hovedbunden, og det skulle eftersigende give en sundere hovedbund. Og vi ved jo alle sammen, at en sundere hovedbund betyder en flottere hårpragt :) Nu har jeg allerede et forholdsvist sundt hår, men den masserende effekt føles fantastisk, og desuden sørger børsten for, at olierne fra hovedbunden bliver fordelt ud i hele håret, så det får masser af glans. Jeg er vild med min nye hårbørste, men er glad for at jeg fik den til halv pris (normalpris 500 kroner). Det er mange penge, men passer man godt på den, kan det blive en ven for livet. Og min Tangle Teezer? Den bruger jeg stadig, hvis jeg vågner op med candyfloss i nakken = filtret hår ;)





3 kommentarer:

  1. Købte du den hos YouHeShe da der var tilbud på gavekort eller har du fundet den billigt? :D Jeg vil så gerne have den - fortryder jeg ikke købte den da jeg havde muligheden.

    SvarSlet
  2. Det var via YouHeShe, men jeg skal nok oplyse det her på bloggen, hvis jeg finder Mason Pearson på tilbud igen. Det er virkelig en fantastisk hårbørste :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må meget gerne dele det hvis du finder den billigt igen :-D

      Slet