fredag den 25. januar 2013

Réve de Miel Lip Moisturizing Stick

Mød min yndlings læbepomade: Nuxe Rêve de Miel Lip Moisturizing Stick - og når jeg skriver læbepomade, så er det fordi jeg også har en yndlings læbebalsam, som faktisk er fra samme mærke (læs min anmeldelse her). Men dette produkt er i stick form, og det er smart, når man skal have den med i tasken. Etuiet er nemlig lavet af plastik, og det er for mig klart at foretrække i forhold til læbebalsammen, som bor i en glaskrukke. Det er den mest effektive læbepomade, jeg endnu har prøvet, og derfor er den blevet en favorit. Den er god under læbestift, og duften er en lækker kombination af citron og honning. Og jeg ved godt, at den har en lidt sjov form, men af en eller anden årsag får jeg altid formet mine læbepomader på denne måde. Så kan man faktisk påføre den på både over- og underlæben på samme tid ;) 45 kroner i matas :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar