mandag den 21. januar 2013

Volume Million Lashes Excess Mascara

Da jeg i nat kom hjem fra Berlin, lå der en lille pakke til mig. Jeg skal nemlig teste den nye Volume Million Lashes Excess Mascara fra L'Oreal, og derfor kom den allerede i brug med det samme her til morgen. Og nu kommer så det, som jeg aldrig havde troet ville ske. Mange ved, at jeg har haft et langvarigt kærlighedsforhold til min 2000 Calorie Mascara (se bare her) fra Max Factor, men denne nye mascara fra L'Oreal har indtil videre vist sig at kunne det samme - og så endda med næsten ingen eller i hvert fald mindre klumper. Jeg har brug for lidt tid endnu for at blive helt overbevist, men jeg har altså muligvis fundet en konkurrent til favoritten fra Max Factor. I'll keep you updated <3







Ingen kommentarer:

Send en kommentar