søndag den 22. april 2012

Keep it simple

Nogle gange er det enkle bare bedst. Som med Neutrals deo roll-on, der har boet i mit skab meget længe. Det har den gjort, fordi den er effektiv og uden parfume. Personligt holder jeg mest af uparfumerede deodoranter, den lækre duft får jeg jo allerede fra min parfume, som I kan høre mere om i næste indlæg. Jeg synes, at det hurtigt kan blive for meget, hvis man både dufter af parfume, deodorant, bodylotion og diverse hårprodukter, og det kan også virke forvirrende for andre. Derudover har huden naturligvis heller ikke godt af al den parfume, så hvorfor ikke skære lidt ned på det? Det har jeg altså gjort, og med Neutrals deodorant kan man være godt tilfreds både kvalitets- og prismæssigt - og så efterlader den ingen hvide mærker :)
Foto: mindthebeauty.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar