onsdag den 18. april 2012

Oh My Gosh

Da jeg for en uges tid siden modtog min anden Goodiebox (fantastisk koncept med månedlig skønhedsforkælelse <3), måtte jeg straks prøve minineglelakken fra Gosh. Oh My Gosh fås i 24 forskellige farver, og denne hedder 020 Light Nutmeg. Nuancen er meget naturlig og perfekt til at give neglene et velplejet look. Jeg tog billedet inden en fest, så for at pimpe lakken lidt havde jeg sat nogle fine dekorationssten på enkelte af neglene, der også er fra Gosh. Desværre faldt de af fem minutter efter, måske på grund af min knap så gode overlak. Det skal Oh My Gosh dog ikke have skylden for, især ikke når den kun koster omkring 40 kroner - og til den pris kan man jo godt tillade sig at investere i flere farver ;)

Foto: To lag Oh My Gosh 020

Ingen kommentarer:

Send en kommentar