onsdag den 18. april 2012

Pretty Amazing

Hvor tit stemmer navnet på et produkt egentlig overens med kvaliteten? Det er faktisk tilfældet med mit nyeste læbeprodukt, nemlig Pretty Amazing fra Bare Minerals. Den har løst et problem for mig, som jeg tror, at mange kan relatere til: Ønsket om læbestiftens intense farve kombineret med den lette påsmøring af lipgloss. Netop det kan Pretty Amazings give dig samtidig med en god holdbarhed og en lækker konsistens. Takket være Bare Minerals tør jeg nu at lave røde læber, og hvis du også er til den farve, så er det "Strenght", du skal have fat i - den er fantastisk smuk! Jeg har endnu ikke prøvet de mere afdæmpede nuancer, men jeg vil helt sikkert overveje dem, næste gang jeg skal shoppe lidt godt til læberne :D

Foto: Strenght - en klar rød farve

Ingen kommentarer:

Send en kommentar