onsdag den 25. april 2012

A true love story

Forleden gik det op for mig, at jeg endnu ikke har skrevet om parfume her på bloggen, og det skal vi da have gjort noget ved. Derfor vil jeg nu fortælle om min yndlingsparfume, og hvorfor jeg valgte den: Jeg havde længe drømt om at finde en ny parfume, og det svære valg stod imellem to lækre parfumer, som jeg længe havde haft et godt øje (eller er det mon næse?) til. Jeg tog et pift af hver på henholdvis højre og venstre arm. Derefter gik jeg udenfor, så jeg kunne tænke over det. Imens jeg ventede gik jeg ind for at bestille lidt mad, og da jeg rakte ene min arm frem for at betale manden bag disken, udbrød han: "Ih, hvor dufter du dejligt!". Dét afgjorde sagen. Jeg gik straks ind for at købe parfumen, som var på den pågældende arm. Og hvilken parfume var det så? Den dufter bl.a. af brombær og tranebær. Jeg købte Parisienne fra Yves Saint Laurent <3
 
Foto: thenonblonde.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar