lørdag den 28. april 2012

More about Clinique

Vidste du, at Clinique ikke bare er lækker parfumefri hudpleje, men også lækker parfumefri makeup? I min søgen efter den perfekte hud (hvem ønsker ikke det?) meldte jeg mig til et Clinique arrangement i Matas. Det blev til en spændende oplevelse. Samtalen drejede sig hovedsageligt om Anti-Blemish Liquid Makeup, som klart kan anbefales. Den skal jeg helt sikkert have fat i på et tidspunkt. Jeg prøvede også en flot blush, der hedder Quick Blush. Navnet kommer af det smarte etui, som man sagtens kan have med på farten. Derudover fik jeg Long last Glosswear på læberne - en fugtgivende lipgloss med faktor 15. Solfaktor i lipgloss er i øvrigt altid en god ting, fordi det glossede tiltrækker sollys. Jeg var vild med alle produkterne, de så meget naturlige ud, og kan man godt lide det, så bør man klart overveje Cliniques makeup.

Foto: cliniquemakeup.webs.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar