onsdag den 7. november 2012

Bioderma

Kender I Bioderma Créaline H20 Solution Micellaire? På trods af at det er et virkelig omtalt produkt inden for skønhedsverdenen, så kan den desværre ikke fås i Danmark. Jeg måtte derfor en tur på nettet, og et par dage senere åbnede jeg med spænding låget på den hypede flaske. Og jo - den ER god. Det er mig en gåde, hvordan en makeupfjerner kan være så mild og fantastisk effektiv på samme tid. Den fjerner seriøst alt, og jeg bruger den efterhånden hver dag. Og så er den uden parfume :) Men fordi den er både dyr og svær at få fat på, prøver jeg at spare lidt på den, og det er altså ikke nemt! Jeg vælger dog oftest at bruge den til øjnene, da den nemt kan fjerne selv de mest intense smokey eyes. Til ansigtet bruger jeg renseservietterne fra "Yes To" - læs mere her. Kombinationen af disse to produkter gør (næsten) aftenrutinen til en leg, hvilket er perfekt, hvis man som jeg hader at fjerne makeup. Bioderma Créaline H20 Solution Micellaire kan blandt andet købes på apo-rot.de og ellers må man et smut til udlandet.

De fås i flere størrelser

I'm in love <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar