mandag den 19. november 2012

Chanel Malice

Så fik jeg endelig taget nogle okay billeder af min nyeste skønhed: Chanel Le Vernis Malice. Den er fra årets julekollektion, og jeg var helt forelsket fra første gang, jeg så den. Faktisk er dette min første neglelak fra Chanel. Jeg havde nemlig læst mange negative ting om disse lakkers holdbarhed, og af samme grund syntes jeg altså, at 185 kroner var alt for mange penge. Men jeg MÅTTE bare have denne smukke farve, så jeg købte den alligevel. Og heldigvis er holdbarheden udemærket. Chanels lakker er virkelig pæne at have stående fremme, og de er ligeså pæne på neglene. Farven er en dyb rød med masser af små stykker glimmer, og den egner sig derfor perfekt til jul og nytår. Jeg er dybt fascineret af farven og ved, at den kommer til at sidde på mine negle til mange af de kommende fester. Fra samme kollektion spottede jeg også en lækker øjenskyggepalette. Den må meget gerne ligge til mig under juletræet i år ;)

Hmm... den lillefingernegl kunne vist have været bedre

Min første, men bestemt ikke sidste neglelak fra Chanel


2 kommentarer:

  1. Åh ja, den er så lækker!
    Jeg købte den lige da den landede i Matas og har næsten ikke brugt andre siden :-D

    SvarSlet
  2. Jeg bruger den også næsten hele tiden :D

    SvarSlet